Sidevisninger i alt

torsdag den 15. marts 2012

Der skal mere end 2 til at blogge

Det er hårdt arbejde for læreren at følge med i alle de blogs... Det viser sig at der er en grund til at man læser så ikke-linært på nettet! Og selvom min intention hver gang er at gå de studerendes blogs igennem slavisk,så ender jeg altid med at blive grebet af en eller anden underlig strøm og pludselig er der gået lang tid, og jeg har fuldstændig mistet overblikket! Men jeg må jo kaste mig ud i endnu en strøm... Og i mellemtiden håbe at mine med-bloggeren kommer i gang med at kommentere på - ikke bare hinandens blogs - men at nogle af dem måske også gider kommentere på min? Det er jo ellers lidt ensom at blogge... Og der skulle gerne mere end to til en blog, ellers kan man jo ligeså godt bare sende en brevdue!
Men nu har UCSJ venligst udstyret mig med en I Pad (og det var så dagens reklameblok/blog haha)og så bliver alt vel godt?! Indtil videre kan jeg rapportere at det er langt federe at spille wordfeud på Pad end på min HTC men at det er LANGT sværere at skrive med 10 fingre på sådan en tablet.
Over and out!
P.S! I morgen skal jeg være med til at programmere lys til teaterforestillingen, og jeg forestiller mig at det også bliver en medieteknisk udfordring for mig...

1 kommentar:

  1. Interessante tanker! Måske går et for langsomt med dialogen? Eller måske er vi bare uvante med denne platform? Det kan jo også være - som blogman skriver - at man bare ikke er særligt interesser i hvad de andre går og laver? I hvert fald er det min erfaring at det er noget lettere at blogge om noget man føler sig på sikker grund i, og dér har læreren jo nok en fordel frem for eleven. Man skal i hvert fald være villig til at vove de faglige pels ude i clouden... Og så kræver bloggens jo også at man er oprigtigt interesseret i hvad de andre går og roder med i deres liv og læring. Ognogså dér har læreren nok en fordel.

    SvarSlet